niedziela, 21 lutego 2016

Hello Winter !

Hej !




W końcu zaczęły się ferie zimowe, więc będę miała trochę czasu dla siebie. ale jak go wykorzystam to jeszcze nie wiem, bo niestety śniegu brak.Dobrze że zdążyłam jeszcze zrobić zimową sesję.Jestem z niej bardzo zadowolona mimo tego, że moje brwi na zdjęciach wyglądają jakby były rude.




Rozpoczął się okres Wielkiego Postu dlatego mam parę nowych postanowień, a między innymi :
-Ograniczę słodycze, czasem sięgam po nie z nudów,
-Chciałabym trochę zrzucić z wagi, nie ma źle, ale lato już coraz bliżej :P ,
-Będę więcej pomagać innym-to jest moje największe postanowienie, gdyż nie wiem jak wy, ale jeśli chociaż w małym stopniu okaże innemu człowiekowi pomoc, odczuwam takie dobro, wiem że dałam z siebie wszystko. 




U mnie jako tako zimy nie ma, ale nawet bez niej można znaleźć jakieś zajęcie. 
Ja na pewno chcę  ten wolny czas wykorzystać jak najlepiej i nawet już mam pomysł jak:
 wybiorę się jeszcze na łyżwy, ale to nie teraz, ponieważ kolano mi na to nie pozwala :)
Wyjdę gdzieś z przyjaciółmi, znajomymi.
Zrobię porządki w mojej szafie z ubraniami, trochę się boję tego, z tego względu, że moja szafa pęka w szwach.
A wieczorami zajmę się oglądaniem filmów które jakiś czas temu pobrałam na laptopa i  dalej ich nie zobaczyłam :P




Niestety nigdzie nie wyjeżdżam na ferie, ale myślę, że nawet tutaj dobrze je zagospodaruję. 
A u was jak, macie jakieś plany na ferie, a może jakieś postanowienia ?





No to  niestety na dzisiaj koniec, mam nadzieję, że post wam się podobał.


                                                                Trzymajcie się
                                                Cześć !

7 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia! ♥
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Mile spędzonych feri:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ferie i po feriach,jakby na to nie patrzeć.
    ja zaczęłam ćwiczyć i trzymam się tego choćby nie wiem co.
    świetne zdjęcia, idzie ci coraz lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję,staram się żeby było lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już pewnie po feriach a wiec mam nadzieje ,ze byly udane:)

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń